Alla inlägg under mars 2014

Av Lindha . - 23 mars 2014 18:58

Igår fick jag ut ett trevligt och glatt gäng till mitt område, drottningholm, vi träffades vid 09.00 tiden! Det gäller att vara ute i god tid i dessa marker ett populärt ställe för så väl folk som gillar att plocka svamp och bär, samt vilda djur! :-) . Vi fick både besök av folk som promenera med sin hund, en som var ute och red, en orienterare dök också upp mitt i skogen och en älg :-D.
Hade en mycket härlig dag med bästa gänget :-). Och skönt att min 2 benta som var med för dagen skötte sig kalas utan minsta gnäll <3.

[Bild]

[Bild]

Tack för dom fina bilderna!! Och tack för en mycket trevlig dag, är jättenöjd över dagen! :-)

Av Lindha . - 17 mars 2014 21:17

Växlande väder har vi haft i helgen, kändes inte så uppiggande av att vakna till snö i lördags, men som tur var försvann det fort! Så nu är alla fönster putsade ;-) Och lite hundäventyr hann vi med :-D

Saxen åkte fram i helgen och Lussan fick typ page! I min familj har man klippt håret för att få det tjockare och hon har en redig kalufs lilla Lussan <3

Ca 350kr fattigare blev vi i helgen, då rök alla Lussans nappar... I gengäld fick hon välja vad hon ville i leksaksaffären, men det var inte lätt, så med lite hjälp på traven kom vi till slut ut :-). Hon har varit så himla duktiga, och förstått att nya bebisar behöver napparna bättre!

Sen efter en trevlig helg så blev det visst måndag igen, och vad var detta som man återigen vakna till!!! O:)

Av Lindha . - 12 mars 2014 09:34

Visst är det underbart, nu är det officiellt vår , i min värld :-D. I helgen fick jag världens ryck, fönstrena putsades både in och utvändigt, bilen fick sig en tvätt, vi fikade utomhus för första igången, härligt!
Hade ett kanonpass i sökskogen med bästa Pernilla och hennes kompis Alex! Vilken toppen helg :-).
Givetvis var det ju tvunget att komma en skur i måndags, enbart för bilen och fönstren var nyputsade :-o.
Vi har fått vara friska nu, och min träning är i full gång, man får massa extra energi av det vädret, underbart :-).

Raggarbilen har kommit hem, så nu är det verkligen vår! :-). Och Lussan älskar den :-D

Av Lindha . - 8 mars 2014 18:37

Här kommer lite blandade bilder från min underbara fredag och lördag, vilket väder och vilka härliga dagar! :-)

Nu är fönstren tvättad invändigt, goda köttbiten fr grillen intagen och ett glas rött, vilken lördag! :-) Imorgon är en ny dag.... :-D

Av Lindha . - 1 mars 2014 21:59

Godnatt! :-)

Populärt att vara i bollhavet med Lussan! :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards