Alla inlägg under maj 2014

Av Lindha . - 18 maj 2014 19:59

Har haft en sån där mysig helg, där man både gjort nytta och slappat :-). Och vilket väder det betyder mycket vill jag lova!
Trots en miss, jag o Pernilla skulle ses för att spåra, men vi befann oss på helt olika platser, jag menar Väsby och Vällingby är typ detsamma ;-). Så det blev ett eget spår med D som jag är jättenöjd med, snustorrt i spåret men han markera alla pinnar, och gjorde ett kalasupptag, sen blev det lite lydnad på Järfälla BK allt i min ensamhet, men bästa D var ju med :-).

Idag hade vi lite planer, men var osäker på hur långt man behövde gå samt och Ajax kunde följa, han är satt på strong rehab, så det blev ett besök på Svartsjö Slott och deras tårtcafé, mums säger vi :-). Lär blir många flera besök fast kostar det så smakar det :-).
Nu ska jag och mitt röda fejs och armar nog slappa framför tvn, alla måsten är gjorda och gräsmattan är grann och fin så trevlig vecka!!! :-)

Av Lindha . - 5 maj 2014 14:55

I hela 3.5 dag har jag ägnat mig åt bland detbästa jag vet, hundträning! :-)
Kloten har ju en sån fantastisk natur, grymma marker och hur mycket som helst av den varan dessutom!
Dessutom har dom utmanande terräng både för hundarna o människorna, har haft redig träningsvärk :-P.

Mys i sängen, det ingår på läger :-)

En 3e placering i klotentävlingen norpa jag åt mig, jag och Devil var lite oense om hur skallet skulle gå till O:).
Tack för detta årets läger har haft det toppen, och är väldigt nöjd över hundarnas spår och Devils sök :-).

Ovido - Quiz & Flashcards