Alla inlägg under oktober 2015

Av Lindha . - 20 oktober 2015 19:17

Nu har det hänt så där mycket igen, som det alltid gör med familj & hundar    Men har nog känt mig lite nere ett tag, mitt spårläger med bästa gänget sket sig pga magsjuka hundar, fasen så drygt det var! Det var inte lite dom var magsjuk, en vecka var och varsitt veterinärbesök   Men efter lite medicinering blev dom helt återställda...

Men jag har gjort något helt fantastiskt, vart på skyddsläger med Jekyll & bästa figgen, jäklar så naturligt allt gick    Min uppgift är att förvalta denna Jekyll på bästa sätt, vilken hund     

Annars har vi tränat på som vanligt! Jag älskar mina hundar, det är bra material men båda har något att jobba med, innerst inne så gillar jag det, jag är nog  mer för rediga hundar   .  Och lilleman är verkligen tonåring just nu, men han växer väl i kläderna snart :-) 

Vi har vart i Skåne o hälsat på Demon gänget, tränade lite spår & uppletande i skånska skogarna, dom är så himla goa det där Malmö gänget   gjort MH ( skottfast vovve, i övrigt var Jekyll mer stabil än jag trott, kunde koppla av fint på passiviteten, hela kullen trots att dom är rejält högtempererade ) & hälsat på Devils brorsa Abbe och matte Johanna   Kul att man hållt kontakten med några kullsyskon, dom börjar bli till åren, 8.5 år unga   . Devil är mer sansad än brorsan Abbe, men Devil känns rätt mer "gammal" i jämfört med Abbe, hoppas det bara är det liksom... 

Nu lite favorit bilder   

Det var vårt liv så länge, nu rockar vi vidare     

Skapa flashcards