Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

En dag i Norrland!!

Av Lindha . - 6 augusti 2014 21:37

I tisdags var det uppstigning vid 06.00 för att hinna med tåget från centralen som gick 08.22 Med barnvagn, bilbarnstol, ryggsäckar, unge och hund likt en tattarfamilj hann vi med tåget efter buss och t-bana! :-P.

Väl framme vid 12.07 i Sundsvall kom mamma och hämta oss med bil för vidare färd i bil ca 2 timmar... Det är en jäkla resa, men när man väl kommer hit vill man aldrig åka hem :-). Med kossor och hästar in på knuten, och enorma marker, ingen stress, så fridfullt ja vem kan inte trivas då! :-)

Idag har vi legat och slappat vid stranden, inte en människa så långt ögat når! Vi hade med oss picknick och bara njöt :-). Devil och Lussan har badat hur mycket som helst, även jag man orkar inte mycket mera i denna värmen :-P.

Fortsättning följer på underbara Norrland.... <3

 
 
Anna & Axxa

Anna & Axxa

6 augusti 2014 22:04

Härligt med några dagar i Norrland!! :)

http://www.rackartygsaxxa.wordpress.com

Lindha .

7 augusti 2014 08:13

Verkligen!! :-). Tror jag stannar kvar här!

 
Ingen bild

Susan

8 augusti 2014 20:56

Tjoho, nu kom jag in :)
Ha så skönt och njut.
Kram <3

 
Ingen bild

Susan

8 augusti 2014 21:00

Äntligen kommer jag in ;)
Härligt för Mammsen att få rå om sitt fina barnbarn. Ha så skönt.
Kram

Lindha .

9 augusti 2014 09:24

Jag förstod vad felet var när du skicka skärmdumpen :-).
Ja det har nog varit mysigt för mamma! Och skönt att få komma bort till stillsamma norrland! :-)
Kram

 
Ingen bild

Berith

10 augusti 2014 20:36

tiden gick alldeles för fort bara:-( nu dröjer det tills vi ses igen *snyft snyft* kramkram : mamma & mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindha . - 11 juli 2020 08:50

Vi börja vår semester i Sälen och vilken underbar natur   . Härligt att även få uppleva Sälen sommartid! När vi kom upp var det hällregn   och även dagen efter blev vi rejält blöta ! Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ( så vi tog o...

Av Lindha . - 8 juli 2018 22:16

En liten mini semester planerade jag in hos mamma och Anders i Ramsele för mig, Louisiana och Jekyll   . Vi tog tåget upp denna gången, startade tidigt i torsdags, det funka faktiskt bra att åka tåg med Jekyll, tror det var hans andra sväng ( när jag...

Av Lindha . - 17 september 2017 19:12

Så var denna hundhelg över.. I år blev det inte som vanligt med tanke på min kurs, så vi kom upp sent på fredag kväll medans dom andra hunnit med spår och uppletande. Jag fick ett begagnat spår men det hade varit för mycket snurr innan så Jekyll var ...

Av Lindha . - 31 juli 2017 15:49

Ja då är det måndag em, imorgon börjar allvaret, kl.07:00 dessutom ( bytte arbetstider). Men summerar jag semestern har den varit fantastisk 👍. Plockade in massa saker från husvagnen och konstaterade att familjen har inte använt några regnklä...

Av Lindha . - 21 juli 2017 19:49

Vi har verkligen haft sån himla tur med vädret, det har varit sol ☀ i princip varje dag, på sin höjd med några stackmoln. Men vad gör det 😊 Vi har avverkat Kneippbyn ett stort lekland med karuseller och ett gigantiskt badland, när vi ko...

Ovido - Quiz & Flashcards